Katalog produktów

Współpraca

Zapraszamy do wypełnienia zamieszczonego poniżej formularza zgłoszenia rejestracyjnego. Zgłoszenie zostanie przekazane osobie odpowiedzialnej za obsługę firm z danego rejonu, która skontaktuje się z Państwem i omówi szczegółowe warunki współpracy. Osoba ta poprowadzi również proces rejestracji i zostanie Państwa dedykowanym handlowcem. Zgłoszenie nie jest jednoznaczne z zawarciem umowy partnerskiej i nie upoważnia do dokonania zakupów w cenach hurtowych.

SZYBKI ZAKUP

Przygotowaliśmy taką możliwość dla firm pragnących dokonać szybkich zakupów przy założeniu minimalnych formalności i minimalnej liczby wymaganych dokumentów. Aby dokonać szybkiej rejestracji należy dostarczyć kopie następujących dokumentów:

  1. wydruk z CEIDG dla osób fizycznych (do pobrania bezpłatnie ze strony www.ceidg.gov.pl)
  2. aktualny odpis z KRS dla osób prawnych (do pobrania bezpłatnie na stronie na stronie www.ems.ms.gov.pl)
  3. w przypadku działalności gospodarczych zarejestrowanych poza granicami Polski, należy skontaktować się z działem handlowym

Zamówienia będą zrealizowane po wpłaceniu gotówki w kasie, wpływie pieniędzy na konto lub za pobraniem.

Wady: nie można uzyskać kredytu kupieckiego, brak dostępu do systemu on-line, brak wsparcia przysługującego Partnerom Handlowym, brak informacji przekazywanych drogą mailową.

Zalety:szybkość, minimum formalności.

JAK ZOSTAĆ PARTNEREM HANDLOWYM?

Aby zostać Partnerem Handlowym należy podpisać i dostarczyć do Impakt S.A. umowę partnerską (w dwóch egzemplarzach) wraz z załącznikami oraz dołączyć do niej komplet dokumentów rejestracyjnych firmy (patrz niżej).

Umowa partnerska i załączniki muszą być podpisane przez osoby upoważnione prawnie do reprezentowania firmy - umowa partnerska (pobierz)

Prosimy o dostarczenie kopii aktualnych na dzień podpisania umowy dokumentów rejestrowych firmy:

  1. wydruk z CEIDG dla osób fizycznych (do pobrania bezpłatnie ze strony www.ceidg.gov.pl)
  2. aktualny odpis z KRS dla osób prawnych (do pobrania bezpłatnie na stronie na stronie www.ems.ms.gov.pl)
  3. w przypadku działalności gospodarczych zarejestrowanych poza granicami Polski, należy skontaktować się z działem handlowym

Przesłane dokumenty zostaną zweryfikowane a kopia podpisanej umowy przesłana do Partnera.

Wady: większa wymagana liczba dokumentów.

Zalety: możliwość otrzymania kredytu kupieckiego, możliwość rejestracji w Internetowym Systemie Obsługi Klienta eTrade, wsparcie marketingowe, promocje dla Partnerów, uczestnictwo w programie lojalnościowym z nagrodami, informacje przekazywane drogą elektroniczną.

REJESTRACJA W eTrade (link)

Rejestracja w Internetowym Systemie Obsługi Klienta eTrade umożliwia wykorzystanie platformy B2B do tworzenia zamówień, kontrolowania rozliczeń i zgłoszeń serwisowych (RMA).

REGULAMIN WSPÓŁPRACY

 Impakt S.A. prowadzi sprzedaż hurtową wyłącznie dla firm. Klienci detaliczni nie są obsługiwani i zostają odesłani do najbliższego Partnera Handlowego.

W celu ułatwienia rozliczeń przy dokonywaniu transakcji możemy zaproponować formę kredytu kupieckiego polegającą na opóźnionej płatności, przy czym wysokość i termin kredytu są ustalane indywidualnie. Zainteresowanych prosimy o zapoznanie się z warunkami uzyskania kredytu w sekcji "Płatności".

3. Naszym partnerom proponujemy odbiór własny zakupionych artykułów lub dowóz poprzez współpracującą z nami firmę spedycyjną.

4. Koszty obsługi transportu na terenie Polski:

- O tym, czy koszty transportu będą naliczane decyduje wartość netto wystawionej faktury dla odbiorcy:

  • jeżeli jest ona większa od minimum logistycznego wynoszącego 600 zł netto to promocyjny koszt przesyłki wynosi 2 zł netto, jeżeli zamówienie nie zawiera Produktów Wielkogabarytowych,
  • jeżeli suma ta jest mniejsza od minimum logistycznego dodawane są koszty transportu w wysokości 20 zł netto, jeżeli zamówienie nie zawiera Produktów Wielkogabarytowych
  • jeżeli zamówienie zawiera Produkty Wielkogabarytowe, minimum logistyczne uprawniające do promocyjnego kosztu wysyłki wynosi 3000 zł netto. Przy wartości faktury poniżej tej kwoty, zostanie doliczony koszt wysyłki w wysokości 100 zł netto.
  • Przez Produkt Wielkogabarytowy rozumie się towar, który ze względu na gabaryty, bądź wagę przekracza wymiary standardowej wysyłki i jest oznaczony w systemie eTrade jako Produkt Wielkogabarytowy. Informację o tym czy na fakturze znajduje się Produkt Wielkogabarytowy można również uzyskać kontaktując się z działem handlowym.

- W przypadku zamówień wysyłanych firmą spedycyjną za pobraniem, doliczana jest opłata manipulacyjna za pobranie gotówki przez spedytora w wysokości 5zł netto.

- Istnieje możliwość przeniesieniu procesu wysyłki towaru do klienta końcowego na Impakt S.A. (Dropshipping). W tym celu należy podpisać Umowę o świadczenie usług (pobierz). Dodatkowy koszt takiej usługi, w przypadku nie przekroczenia minimum logistycznego wynosi 12 zł netto.

- Koszty transportu poza granice RP są ustalane indywidualnie.

5. Warunki dostawy:

- Zamówienia wymagające wysyłki firmą spedycyjną złożone do godziny 16.00 zostaną wysłane tego samego dnia. Zamówienia złożone po godzinie 16.00 mogą być zrealizowane tego samego dnia po ustaleniu z obsługującym handlowcem.
- Na specjalne życzenie Odbiorcy towar może być dostarczony po weryfikacji przez spedytora w sobotę, taka dostawa jest obarczona dopłatą 15 zł netto, o ile spedytor przewiduje taką możliwość.

6. Wysyłka towaru firmą spedycyjną:

- Towar wysyłany przez firmę Impakt jest towarem nieuszkodzonym i pełnowartościowym, pakowany w paczki lub transportowany na paletach. Zawartość przesyłek jest należycie zabezpieczona przed uszkodzeniami mechanicznymi w trakcie transportu (opakowania, wkładki i wypełnienia) oraz kradzieżą (taśmy firmowe, ubezpieczenie). Dodatkowo na kartony zawierające szczególnie delikatne przedmioty naklejone są etykiety ostrzegające o kruchej zawartości i informujące odbiorcę o konieczności dokładnego sprawdzenia zawartości kartonu w obecności kierowcy spedytora.

- Jedyną podstawą reklamacji na uszkodzony lub skradziony towar jest protokół szkody (pobierz) sporządzony w obecności kierowcy i podpisany przez niego. Prosimy o szczególną uwagę przy odbieraniu przesyłek z uwzględnieniem liczby paczek i stanu opakowań oraz braku uszkodzeń firmowej taśmy zabezpieczającej. Reklamacje na uszkodzony lub skradziony towar bez protokołu reklamacyjnego nie będą uwzględniane. Braki w przesyłkach nie opisane na protokole odbiorczym mogą być uwzględnione tylko w przypadku stwierdzenia nadmiaru w magazynie Impakt S.A..

7. Kupiony towar nie podlega zwrotowi. Wyjątki mogą być ustalone z pracownikami firmy Impakt, a towar, kompletny i w nienaruszonym stanie, za ich zgodą odesłany na koszt nadawcy.

8. Zamówienie może być dokonane osobiście, pisemnie, telefonicznie, faksem, e-mailem lub przez Internetowy System Obsługi Klienta eTrade.

9. Aby Państwa zakupy i współpraca stały się łatwiejsze i wygodniejsze zachęcamy do korzystania z zaprojektowanego specjalnie dla naszych potrzeb Internetowego Systemu Obsługi Klienta eTrade znajdującego się pod adresem www.etrade.pl. Za jego pomocą zarejestrowani Partnerzy mogą sprawdzić historię faktur, aktualny stan rozliczeń finansowych, zobaczyć aktualne ceny, stany magazynowe i informacje o towarach, otrzymywać zamówione informacje e-mailem oraz dokonać zakupu. Dodatkowo, do naszych Partnerów wysyłamy pocztą elektroniczną informacje o akcjach promocyjnych, nowościach i ważnych wydarzeniach. System udostępnia też API, za pomocą którego można zintegrować systemy Partnera z systemem eTrade.

PŁATNOŚCI

Zapłata za towar jest możliwa do zrealizowania na kilka sposobów:

  1. zapłata gotówką w kasie przed odbiorem towaru.
  2. przelew na konto przed odbiorem towaru na podstawie faktury pro-forma.
  3. zapłata gotówką kierowcy firmy spedycyjnej przy odbiorze towaru.

Partner może starać się o przyznanie kredytu kupieckiego, niezbędnym warunkiem do otrzymania kredytu jest dokonanie minimum 3 zakupów za gotówkę, wypełnienie i przesłanie Wniosku o Przyznanie Odroczonych Płatności (pobierz). Wartość kredytu i termin płatności ustalany jest indywidualnie po pozytywnej weryfikacji Partnera. Firma Impakt S.A. zastrzega sobie prawo do odmowy udzielenia kredytu kupieckiego bez podania przyczyny. Za przekroczenie terminu płatności będą naliczane ustawowe odsetki karne, a brak spłaty po pisemnym wezwaniu spowoduje skierowanie sprawy do firmy windykacyjnej.

WYSYŁKA NA INNY ADRES

Aby wysłać przesyłkę na inny adres niż adres podany w dokumentach rejestracyjnych prosimy o przesłanie wypełnionego i podpisanego oświadczenia (pobierz).