Faq
Faq
Masz pytania?
Przeczytaj najczęściej zadawane pytania dotyczące współpracy z naszą firmą.
Jaki jest regulamin i warunki współpracy?

Regulamin i warunki współpracy znajdują się tutaj.

Umowa handlowa pozwala np. na:

  • zostanie Partnerem firmy Impakt,
  • możliwość ubiegania się o kredyt kupiecki,
  • możliwość korzystania z systemu B2B (eTrade).

Aby zawrzeć z nami Umowę Handlową:

  • wejdź na stronę,
  • utwórz konto w systemie eTrade,
  • wypełnij formularz,
  • nasz zespół handlowy skontaktuje się z zarejestrowaną osobą.

Zalety:

  • możliwość otrzymania kredytu kupieckiego,
  • możliwość rejestracji w Internetowym Systemie Obsługi Klienta eTrade,
  • wsparcie marketingowe,
  • promocje dla Partnerów,
  • uczestnictwo w programie lojalnościowym z nagrodami,
  • informacje przekazywane drogą elektroniczną.

Wady:

  • więcej wymaganych dokumentów.

eTrade to system B2B (czyli umożliwiający transakcje między dwoma podmiotami gospodarczymi), stworzony przez Impakt. eTrade umożliwia przeglądanie oferty produktowej z cenami przygotowanymi pod Klienta, składanie zamówień, zapytań ofertowych, kontrolę rozliczeń, sprawdzanie limitu oraz terminów płatności oraz zgłaszanie reklamacji i ich przeglądanie.

W celu utworzenia konta w eTrade należy zarejestrować się przez link.

Tak, istnieje możliwość zintegrowania systemu eTrade z systemem Klienta za pomocą API. Dokumentacja, jak to zrobić, jest dostępna na platformie eTrade w zakładce Dokumentacja API. Żeby mieć dostęp do dokumentacji, należy wcześniej zarejestrować się w eTrade.

Tak, przygotowaliśmy taką możliwość dla firm pragnących dokonać szybkich zakupów przy założeniu minimalnych formalności i minimalnej liczby wymaganych dokumentów. Aby dokonać szybkiej rejestracji należy podać wszelkie dane firmy. 

Zamówienia będą zrealizowane po wpłaceniu gotówki w kasie, wpływie pieniędzy na konto lub za pobraniem.

Wady:

  • nie można uzyskać kredytu kupieckiego,
  • brak dostępu do systemu on-line,
  • brak wsparcia przysługującego Partnerom Handlowym,
  • brak informacji przekazywanych drogą mailową.

Zalety:

  • szybkość,
  • minimum formalności.

Dokonanie płatności za towar jest możliwe na kilka sposobów:

  • zapłata gotówką w kasie przed odbiorem towaru,
  • przelew na konto przed odbiorem towaru na podstawie faktury proforma,
  • zapłata gotówką kierowcy firmy spedycyjnej przy odbiorze towaru.

Informacje odnośnie kredytu kupieckiego należy szukać w punkcie "Jak uzyskać kredyt kupiecki/odroczone płatności".

W celu uzyskania możliwości dokonywania zakupów w Impakt S.A. w kredycie kupieckim należy:

  1. Mieć podpisaną Umowę handlową z Impakt S.A. 
  2. Dokonać zakupów na określoną kwotę w określonym czasie (ustalane indywidualnie dla każdego Klienta).
  3. Wystąpić o przyznanie limitu i terminu płatności na wniosku kredytowym.

Wniosek można złożyć elektronicznie logując się  platformę eTrade i w zakładce „Ustawienia” wybrać usługę „Kredyt kupiecki”. Po kliknięciu „Włącz usługę” należy postępować zgodnie z instrukcją.

Wartość kredytu i termin płatności ustalany jest indywidualnie po pozytywnej weryfikacji Partnera. Firma Impakt S.A. zastrzega sobie prawo do odmowy udzielenia kredytu kupieckiego bez podania przyczyny. Za przekroczenie terminu płatności będą naliczane ustawowe odsetki karne, a brak spłaty po pisemnym wezwaniu spowoduje skierowanie sprawy do firmy windykacyjnej.

Usługa dokumentów elektronicznych to przesyłanie faktur i korekt wystawionych elektronicznie drogą mailową. Aby włączyć usługę należy podpisać z Impakt S.A. Oświadczenia o akceptacji faktur elektronicznych (zapoznając się z Regulaminem korzystania z faktur elektronicznych).

Można tego dokonać na jeden z dwóch sposobów:

    - elektronicznie logując się  platformę eTrade i w zakładce „Ustawienia” wybrać usługę „Dokumenty elektroniczne”. Po kliknięciu „Włącz usługę” należy postępować zgodnie z instrukcją.

    - tradycyjnie przez wydruk Oświadczenia o akceptacji faktur elektronicznych , które można pobrać tutaj, podpisanie i dostarczenie do siedziby firmy Impakt (w dwóch egzemplarzach), jednocześnie zapoznając się z Regulaminem korzystania z faktur elektronicznych.

Informacje na temat kosztów dostaw znajdują się w Regulaminie i warunkach współpracy.

Z warunkami gwarancji i serwisu można zapoznać się tutaj.

Deklaracje zgodności możesz pobrać ze strony wsparcia

Sterowniki do produktów z naszej oferty można pobrać na stronie internetowej danej marki.

Informacje dotyczące polityki prywatności znajdują się tutaj.
Chcesz wiedzieć więcej? Napisz!
Godziny pracy:
poniedziałek – piątek
Biuro: 8:00 - 16:00
Magazyn: 6:00 - 19:00
tel.: +48 61 10 10 230
Adres:
Impakt S.A.
ul. Stanisława Lema 16
62-050 Mosina, Polska
tel.: +48 61 10 10 230
NIP: 783-17-20-485
Regon: 360441981

KRS: Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego nr 0000585900

Kapitał zakładowy: 60 761 002 zł opłacony w całości
Maksymalna liczba załączników wynosi 5. Każdy załącznik może mieć maksymalnie 10 MB.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies?
Dostosowujemy się do Ciebie
Używamy ciasteczek, dzięki którym nasza strona jest dla Ciebie bardziej przyjazna i działa niezawodnie.

Ustawienia ciasteczek

Poniżej możesz sprawdzić, jakie dane zbieramy w ciasteczkach i po co je zbieramy. Nie na wszystkie musisz się zgodzić. Zawsze możesz zmienić swój wybór na stronie ciasteczek.
Ciasteczka, dzięki którym działa strona
Są niezbędne, by nasza strona działała prawidłowo, dlatego nie możesz z nich zrezygnować. Danych z tych ciasteczek używamy, aby zapewnić Ci bezpieczeństwo i wykrywać ewentualne błędy na naszej stronie.
Zgoda na przechowywanie danych dotyczących reklam
Pozwól na przechowywanie danych dotyczących reklam, co umożliwia personalizację i optymalizację wyświetlanych reklam w zgodzie z Twoimi preferencjami.
Zgoda na wykorzystanie danych użytkownika w celach reklamowych
Umożliwia wykorzystanie danych użytkownika do celów reklamowych, co pozwala na lepsze dopasowanie reklam do indywidualnych preferencji i zachowań użytkownika.
Zgoda na personalizację reklam
Pozwól na personalizację reklam na podstawie informacji o Twoich zainteresowaniach i zachowaniach, co prowadzi do bardziej odpowiednich i skutecznych reklam.
Zgoda na przechowywanie danych analitycznych
Pozwól na przechowywanie danych analitycznych w celu śledzenia i analizowania ruchu na stronie internetowej, co pomaga w zrozumieniu zachowań użytkowników i doskonaleniu doświadczenia online.
Zgoda na przechowywanie danych funkcjonalnych
Umożliwia przechowywanie danych funkcjonalnych, które są niezbędne do zapewnienia pełnej funkcjonalności strony internetowej, takiej jak preferencje użytkownika czy ustawienia językowe.
Zgoda na przechowywanie danych do personalizacji
Pozwól na przechowywanie danych służących do personalizacji treści i doświadczenia użytkownika na stronie internetowej, co pozwala na lepsze dopasowanie zawartości do indywidualnych preferencji.
Zgoda na przechowywanie danych bezpieczeństwa
Umożliwia przechowywanie danych służących do zapewnienia bezpieczeństwa witryny internetowej, co pomaga w identyfikowaniu i zapobieganiu próbom naruszenia bezpieczeństwa oraz ochronie poufności danych użytkowników.