Serwis
Serwis
Jak pracujemy?
Nasz zespół starannie rozpatruje każdą reklamację, dokładnie analizując wszelkie problemy techniczne. Nieustannie szkolimy naszych pracowników, aby zapewnić im odpowiednią wiedzę o produktach i sposobach serwisowania.
Jak zgłosić reklamację?
Wypełnij formularz
Oczekuj na akceptację zgłoszenia
Wydrukuj etykietę RMA, naklej ją na paczkę i wyślij produkty
Oczekuj na rozpatrzenie reklamacji
Nowoczesna aparatura
Posiadamy nowoczesne programy kontrolne i korzystamy z najnowszych technologii diagnostycznych wdrażanych przez producentów rozwiązań w urządzeniach elektronicznych.
Skontaktuj się z Działem Serwisu
Masz do nas pytania? Skorzystaj z poniższego formularza, a my odpowiemy na Twoje wątpliwości najszybciej jak to możliwe.
Godziny pracy:
poniedziałek – piątek
Biuro: 8:00 - 16:00
Magazyn: 6:00 - 19:00
tel.: +48 61 10 10 230
Adres:
Impakt S.A.
ul. Stanisława Lema 16
62-050 Mosina, Polska
tel.: +48 61 10 10 230
Na liście przewozowym prosimy umieścić nr RMA.
Maksymalna liczba załączników wynosi 5. Każdy załącznik może mieć maksymalnie 10 MB.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies?
Dostosowujemy się do Ciebie
Używamy ciasteczek, dzięki którym nasza strona jest dla Ciebie bardziej przyjazna i działa niezawodnie.

Ustawienia ciasteczek

Poniżej możesz sprawdzić, jakie dane zbieramy w ciasteczkach i po co je zbieramy. Nie na wszystkie musisz się zgodzić. Zawsze możesz zmienić swój wybór na stronie ciasteczek.
Ciasteczka, dzięki którym działa strona
Są niezbędne, by nasza strona działała prawidłowo, dlatego nie możesz z nich zrezygnować. Danych z tych ciasteczek używamy, aby zapewnić Ci bezpieczeństwo i wykrywać ewentualne błędy na naszej stronie.
Ciasteczka do analizowania ruchu
Umożliwiające pozyskanie informacji takich jak liczba wizyt, czy też źródła ruchu w Serwisie. Są one stosowane w celu ustalenia, które strony są bardziej, a które mniej popularne. Pomagają ustalić, jak użytkownicy poruszają się po Serwisie poprzez tworzenie statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Takie analizy przeprowadzane są aby stale ulepszać strukturę i zawartość Serwisu.