Serwis
Serwis
Jak pracujemy?
Nasz zespół starannie rozpatruje każdą reklamację, dokładnie analizując wszelkie problemy techniczne. Nieustannie szkolimy naszych pracowników, aby zapewnić im odpowiednią wiedzę o produktach i sposobach serwisowania.
Jak zgłosić reklamację?
Wypełnij formularz
Oczekuj na akceptację zgłoszenia
Wydrukuj etykietę RMA, naklej ją na paczkę i wyślij produkty
Oczekuj na rozpatrzenie reklamacji
Nowoczesna aparatura
Posiadamy nowoczesne programy kontrolne i korzystamy z najnowszych technologii diagnostycznych wdrażanych przez producentów rozwiązań w urządzeniach elektronicznych.
Skontaktuj się z Działem Serwisu
Masz do nas pytania? Skorzystaj z poniższego formularza, a my odpowiemy na Twoje wątpliwości najszybciej jak to możliwe.
Godziny pracy:
poniedziałek – piątek
Biuro: 8:00 - 16:00
Magazyn: 6:00 - 19:00
tel.: +48 61 10 10 230
Adres:
Impakt S.A.
ul. Stanisława Lema 16
62-050 Mosina, Polska
tel.: +48 61 10 10 230
Na liście przewozowym prosimy umieścić nr RMA.
Maksymalna liczba załączników wynosi 5. Każdy załącznik może mieć maksymalnie 10 MB.
Dostosowujemy się do Ciebie
Zgoda
Szczegóły
O ciasteczkach
Ta strona korzysta z plików cookies
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies?