Nasz zespół starannie rozpatruje każdą reklamację, dokładnie analizując wszelkie problemy techniczne. Nieustannie szkolimy naszych pracowników, aby zapewnić im odpowiednią wiedzę o produktach i sposobach serwisowania.
Jak zgłosić reklamację?
Wypełnij formularz
Oczekuj na akceptację zgłoszenia
Wydrukuj etykietę RMA, naklej ją na paczkę i wyślij produkty
Posiadamy nowoczesne programy kontrolne i korzystamy z najnowszych technologii diagnostycznych wdrażanych przez producentów rozwiązań w urządzeniach elektronicznych.
Skontaktuj się z Działem Serwisu
Masz do nas pytania? Skorzystaj z poniższego formularza, a my odpowiemy na Twoje wątpliwości najszybciej jak to możliwe.
Impakt S.A.
ul. Stanisława Lema 16
62-050 Mosina, Polska
tel.: +48 61 10 10 230
Na liście przewozowym prosimy umieścić nr RMA.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies?
Dostosowujemy się do Ciebie
Używamy ciasteczek, dzięki którym nasza strona jest dla Ciebie bardziej przyjazna i działa niezawodnie.
Ustawienia ciasteczek
Poniżej możesz sprawdzić, jakie dane zbieramy w ciasteczkach i po co je zbieramy. Nie na wszystkie musisz się zgodzić. Zawsze możesz zmienić swój wybór na stronie ciasteczek.
Ciasteczka, dzięki którym działa strona
Są niezbędne, by nasza strona działała prawidłowo, dlatego nie możesz z nich zrezygnować. Danych z tych ciasteczek używamy, aby zapewnić Ci bezpieczeństwo i wykrywać ewentualne błędy na naszej stronie.
Ciasteczka do analizowania ruchu
Umożliwiające pozyskanie informacji takich jak liczba wizyt, czy też źródła ruchu w Serwisie. Są one stosowane w celu ustalenia, które strony są bardziej, a które mniej popularne. Pomagają ustalić, jak użytkownicy poruszają się po Serwisie poprzez tworzenie statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Takie analizy przeprowadzane są aby stale ulepszać strukturę i zawartość Serwisu.