Katalog produktów

FAQ

  • Jaki jest regulamin i warunki współpracy?

    1. Impakt S.A. prowadzi sprzedaż hurtową wyłącznie dla firm. Klienci detaliczni nie są obsługiwani i zostają odesłani do najbliższego Partnera Handlowego.

    2. W celu ułatwienia rozliczeń przy dokonywaniu transakcji możemy zaproponować formę kredytu kupieckiego polegającą na opóźnionej płatności, przy czym wysokość i termin kredytu są ustalane indywidualnie. Zainteresowanych prosimy o zapoznanie się z warunkami uzyskania kredytu w sekcji "Płatności".

    3. Naszym partnerom proponujemy odbiór własny zakupionych artykułów lub dowóz poprzez współpracującą z nami firmę spedycyjną.

    4. Koszty obsługi transportu na terenie Polski:

    - O tym, czy koszty transportu będą naliczane decyduje wartość netto wystawionej faktury dla odbiorcy:

    • jeżeli jest ona większa od minimum logistycznego wynoszącego 600 zł netto to promocyjny koszt przesyłki wynosi 2 zł netto, jeżeli zamówienie nie zawiera Produktów Wielkogabarytowych,
    • jeżeli suma ta jest mniejsza od minimum logistycznego dodawane są koszty transportu w wysokości 20 zł netto, jeżeli zamówienie nie zawiera Produktów Wielkogabarytowych
    • jeżeli zamówienie zawiera Produkty Wielkogabarytowe, minimum logistyczne uprawniające do promocyjnego kosztu wysyłki wynosi 3000 zł netto. Przy wartości faktury poniżej tej kwoty, zostanie doliczony koszt wysyłki w wysokości 100 zł netto.

    Przez Produkt Wielkogabarytowy rozumie się towar, który ze względu na gabaryty, bądź wagę przekracza wymiary standardowej wysyłki i jest oznaczony w systemie eTrade jako Produkt Wielkogabarytowy. Informację o tym czy na fakturze znajduje się Produkt Wielkogabarytowy można również uzyskać kontaktując się z działem handlowym.

    - W przypadku zamówień wysyłanych firmą spedycyjną za pobraniem, doliczana jest opłata manipulacyjna za pobranie gotówki przez spedytora w wysokości 5zł netto.

    - Istnieje możliwość przeniesieniu procesu wysyłki towaru do klienta końcowego na Impakt S.A. (Dropshipping). W tym celu należy podpisać Umowę o świadczenie usług (pobierz). Dodatkowy koszt takiej usługi, w przypadku nie przekroczenia minimum logistycznego wynosi 12 zł netto.

    - Koszty transportu poza granice RP są ustalane indywidualnie.

    5. Warunki dostawy:

    - Zamówienia wymagające wysyłki firmą spedycyjną złożone do godziny 16.00 zostaną wysłane tego samego dnia. Zamówienia złożone po godzinie 16.00 mogą być zrealizowane tego samego dnia po ustaleniu z obsługującym handlowcem.

    - Na specjalne życzenie Odbiorcy towar może być dostarczony po weryfikacji przez spedytora w sobotę, taka dostawa jest obarczona dopłatą 15 zł netto, o ile spedytor przewiduje taką możliwość.

    6. Wysyłka towaru firmą spedycyjną:

    - Towar wysyłany przez firmę Impakt jest towarem nieuszkodzonym i pełnowartościowym, pakowany w paczki lub transportowany na paletach. Zawartość przesyłek jest należycie zabezpieczona przed uszkodzeniami mechanicznymi w trakcie transportu (opakowania, wkładki i wypełnienia) oraz kradzieżą (taśmy firmowe, ubezpieczenie). Dodatkowo na kartony zawierające szczególnie delikatne przedmioty naklejone są etykiety ostrzegające o kruchej zawartości i informujące odbiorcę o konieczności dokładnego sprawdzenia zawartości kartonu w obecności kierowcy spedytora.

    - Jedyną podstawą reklamacji na uszkodzony lub skradziony towar jest protokół szkody (pobierz) sporządzony w obecności kierowcy i podpisany przez niego. Prosimy o szczególną uwagę przy odbieraniu przesyłek z uwzględnieniem liczby paczek i stanu opakowań oraz braku uszkodzeń firmowej taśmy zabezpieczającej. Reklamacje na uszkodzony lub skradziony towar bez protokołu reklamacyjnego nie będą uwzględniane. Braki w przesyłkach nie opisane na protokole odbiorczym mogą być uwzględnione tylko w przypadku stwierdzenia nadmiaru w magazynie Impakt S.A..

    7. Kupiony towar nie podlega zwrotowi. Wyjątki mogą być ustalone z pracownikami firmy Impakt, a towar, kompletny i w nienaruszonym stanie, za ich zgodą odesłany na koszt nadawcy.

    8. Zamówienie może być dokonane osobiście, pisemnie, telefonicznie, faksem, e-mailem lub przez Internetowy System Obsługi Klienta eTrade.

    9. Aby Państwa zakupy i współpraca stały się łatwiejsze i wygodniejsze zachęcamy do korzystania z zaprojektowanego specjalnie dla naszych potrzeb Internetowego Systemu Obsługi Klienta eTrade znajdującego się pod adresem www.etrade.pl. Za jego pomocą zarejestrowani Partnerzy mogą sprawdzić historię faktur, aktualny stan rozliczeń finansowych, zobaczyć aktualne ceny, stany magazynowe i informacje o towarach, otrzymywać zamówione informacje e-mailem oraz dokonać zakupu. Dodatkowo, do naszych Partnerów wysyłamy pocztą elektroniczną informacje o akcjach promocyjnych, nowościach i ważnych wydarzeniach. System udostępnia też API, za pomocą którego można zintegrować systemy Partnera z systemem eTrade.

  • Jak zostać Partnerem Handlowym?

    Aby zostać Partnerem Handlowym należy podpisać i dostarczyć do Impakt S.A. Umowę handlową (w dwóch egzemplarzach) (pobierz). Umowa musi być podpisana przez osoby upoważnione prawnie do reprezentowania firmy.

    Przesłane dokumenty zostaną zweryfikowane a kopia podpisanej umowy odesłana do Partnera.

    Zalety: możliwość otrzymania kredytu kupieckiego, możliwość rejestracji w Internetowym Systemie Obsługi Klienta eTrade, wsparcie marketingowe, promocje dla Partnerów, uczestnictwo w programie lojalnościowym z nagrodami, informacje przekazywane drogą elektroniczną.

    Wady:większa wymagana liczba dokumentów.

  • Czy można dokonać zakupu bez dołączania do Programu Partnerskiego?

    Tak, przygotowaliśmy taką możliwość dla firm pragnących dokonać szybkich zakupów przy założeniu minimalnych formalności i minimalnej liczby wymaganych dokumentów. Aby dokonać szybkiej rejestracji należy podać wszelkie dane firmy. 

    Zamówienia będą zrealizowane po wpłaceniu gotówki w kasie, wpływie pieniędzy na konto lub za pobraniem.

    Wady: nie można uzyskać kredytu kupieckiego, brak dostępu do systemu on-line, brak wsparcia przysługującego Partnerom Handlowym, brak informacji przekazywanych drogą mailową.

    Zalety:szybkość, minimum formalności.

  • Co umożliwia Umowa handlowa i gdzie ją znajdę?

    Umowa handlowa pozwala m.in. na:

    • zostanie Partnerem firmy Impakt,
    • możliwość ubiegania się o kredyt kupiecki,
    • możliwość korzystania z systemu b2b (eTrade).

    Umowę handlową można pobrać w zakładce Do pobrania lub tutaj.

  • Co to jest eTrade?

    eTrade to system b2b (czyli umożliwiający transakcje między dwoma podmiotami gospodarczymi), stworzony przez Impakt. eTrade umożliwia przeglądanie oferty produktowej z cenami przygotowanymi pod Klienta, składanie zamówień, zapytań ofertowych, kontrolę rozliczeń, sprawdzanie limitu oraz terminów płatności oraz zgłaszanie reklamacji i ich przeglądanie.

  • Jak zarejestrować się w eTrade?

    W celu rejestracji w eTrade należy:

    1. Uzupełnić Formularz rejestracji i Umowę korzystania z eTrade (pobierz).
    2. Zarejestrować się w systemie eTrade (tutaj).
  • Czy można zintegrować się z eTrade za pomocą API?

    Tak, istnieje możliwość zintegrowania systemu eTrade z systemem Klienta za pomocą API. Dokumentacja, jak to zrobić, jest dostępna na platformie eTrade w zakładce Dokumentacja API. Żeby mieć dostęp do dokumentacji, należy wcześniej zarejestrować się w eTrade.

  • Jakie są rodzaje płatności?

    Zapłata za towar jest możliwa do zrealizowania na kilka sposobów:

    • zapłata gotówką w kasie przed odbiorem towaru,
    • przelew na konto przed odbiorem towaru na podstawie faktury proforma,
    • zapłata gotówką kierowcy firmy spedycyjnej przy odbiorze towaru.

     

    Informacje odnośnie kredytu kupieckiego należy szukać w punkcie „Jak uzyskać kredyt kupiecki/odroczone płatności?”.

  • Jak uzyskać kredyt kupiecki/odroczone płatności?

    W celu uzyskania możliwości dokonywania zakupów w Impakt w kredycie kupieckim należy:

    1. Mieć podpisaną Umowę handlową z Impakt (pobierz).
    2. Dokonać zakupów na określoną kwotę w określonym czasie (ustalane indywidualnie dla każdego Klienta).
    3. Wystąpić o przyznanie limitu i terminu płatności na wniosku kredytowym. Wypełniony Wniosek o przyznanie odroczonych płatności  w dwóch egzemplarzach należy dostarczyć do siedziby firmy Impakt (pobierz).

    Wartość kredytu i termin płatności ustalany jest indywidualnie po pozytywnej weryfikacji Partnera. Firma Impakt S.A. zastrzega sobie prawo do odmowy udzielenia kredytu kupieckiego bez podania przyczyny. Za przekroczenie terminu płatności będą naliczane ustawowe odsetki karne, a brak spłaty po pisemnym wezwaniu spowoduje skierowanie sprawy do firmy windykacyjnej.

  • Chcę korzystać z faktur elektronicznych (efaktur). Co muszę zrobić?

    Usługa eFaktur to przesyłanie faktur wystawionych elektronicznie drogą mailową.

    Klient chcący korzystać z faktur elektronicznych (efaktur) powinien:

    1. Zapoznać się i zaakceptować Regulamin korzystania z faktur elektronicznych (pobierz).
    2. Złożyć Oświadczenie o akceptacji faktur elektronicznych do siedziby firmy (pobierz).

    Jeśli Klient chce korzystać także z eKorekt, powinien poinformować o tym fakcie handlowca.

  • Jakie są koszty dostawy? Minimum logistyczne?
    • jeżeli wartość zamówienia jest większa od minimum logistycznego wynoszącego 600 zł netto to promocyjny koszt przesyłki wynosi 2 zł netto, jeżeli zamówienie nie zawiera produktów wielkogabarytowych,
    • jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza od minimum logistycznego dodawane są koszty transportu w wysokości 20 zł netto, jeżeli zamówienie nie zawiera produktów wielkogabarytowych
    • jeżeli zamówienie zawiera produkty wielkogabarytowe, minimum logistyczne uprawniające do promocyjnego kosztu wysyłki wynosi 3000 zł netto. Przy wartości faktury poniżej tej kwoty, zostanie doliczony koszt wysyłki w wysokości 100 zł netto.

     

    Przez „produkt wielkogabarytowy’ rozumie się towar, który ze względu na gabaryty, bądź wagę przekracza wymiary standardowej wysyłki i jest oznaczony w systemie eTrade jako „produkt wielkogabarytowy”. Informację o tym, czy na fakturze znajduje się produkt wielkogabarytowy, można również uzyskać kontaktując się z działem handlowym.

     

    Umożliwiamy dostawę zamówienia w soboty przez kuriera DPD. Usługa polega na doręczeniu przesyłki w sobotę w godzinach 8:00 – 17:00. Usługa jest możliwa do realizacji tylko w przypadku nadania w ostatni, poprzedzający sobotę dzień roboczy. Koszt takiej usługi to koszt dostawy, jaki wynika z wielkości zamówienia powiększony o 50%.

     

  • Co to jest dropshipping/wysyłka na żądanie? Czy można wysłać zamówienie do klienta końcowego?

    Istnieje możliwość przeniesienia procesu wysyłki towaru do klienta końcowego na Impakt S.A. (tzw. dropshipping). W tym celu należy wypełnić Umowę o świadczenie usług(pobierz) i dostarczyć do siedziby firmy Impakt (w dwóch egzemplarzach).

    Po podpisaniu takiej umowy, Klient otrzymuje możliwość wyboru Dostawy na żądanie w eTrade, którą może wybrać, kiedy chce zastosować dropshipping.  

    Dodatkowy koszt takiej usługi, w przypadku nie przekroczenia minimum logistycznego wynosi 12 zł netto. 

    UWAGA! Przy stosowaniu tej formy wysyłki należy każdorazowo sprawdzić adres, na jaki kierowana jest dostawa, gdyż za ewentualne pomyłki odpowiada Klient.

    Koszty transportu poza granice RP są ustalane indywidualnie.

    Koszty dodatkowe:

    • pobranie: 5 zł netto do ceny dostawy,
    • wysyłka na soboty: + 50% kosztów dostawy.

    Paczki wysyłamy kurierem DPD, palety Rabenem.

  • Jakie są warunki gwarancji? Jak serwisować produkty?

    Z warunkami gwarancji i serwisu można zapoznać się w zakładce Serwis (tutaj).

  • Skąd pobrać sterowniki?

    Sterowniki do produktów z naszej oferty można pobrać w zakładce Do pobrania (tutaj) wyszukując produkt. Znajdują się także na stronie każdego produktu, który je posiada.

  • Chcę zostać Dostawcą firmy Impakt. Co muszę zrobić?

    Aby zostać Dostawcą dla Impakt należy wypełnić Kartę danych dostawcy (pobierz) i przesłać razem z wyciągiem z KRS oraz kopią NIPu i Regonu do siedziby firmy Impakt.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Dowiedz się więcej

OK